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Ideas / Re: Galaxietool for Retro server
« Last post by bagarospo on 18 June 2016, 22:26:04 »
I think it works well enough for everyday use, please, could an official developer notify to origin admin about galaxytool? retro server has its own list of tolerated tools, some of my allies are a little worried without official toleration.
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Problems / Re: Could not determine report data!
« Last post by BernardCornfeld on 18 June 2016, 21:51:16 »
"Bilder in Berichten ausblenden:"
Ist eine Option bei Einstellungen --> Darstellung...

Ja, die war aktiv, blöd.

DANKE!
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Ideas / Re: Galaxietool for Retro server
« Last post by andrewt on 16 June 2016, 10:12:41 »
ok, with this toolbar seems to be fixed..

spyreports and statistics seems to be fixed and regularly transmitted.. thanks for your help..
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Problems / Re: Could not determine report data!
« Last post by eX0du5 on 15 June 2016, 20:00:34 »
Hast du die Bilder geblockt / ausgeblendet bei den Reports?
Der versucht da ein Bild zu finden, findet nichts und bricht dann ab.
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Ideas / Re: Galaxietool for Retro server
« Last post by bagarospo on 15 June 2016, 18:44:28 »
hello, i'm not an experienced programmer, but with some simple fixes toolbar 2.1.15 works very well (at least main functions), it needs some fine tuning,  if you want to try (and improve) my version you can find it at http://retrogame.hol.es/galaxyplugin.xpi
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Ideas / Re: Galaxietool for Retro server
« Last post by andrewt on 15 June 2016, 10:15:17 »
i'm using the classic toolbar for universe 0.84 .. anyway if is not possible i could understand.. i just provided my feedback because universe is just started and with 10k players could be interesting to make it work

i'll try changing something in code should restore the capability to directly read spy reports.

Bye
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Problems / Re: Could not determine report data!
« Last post by BernardCornfeld on 14 June 2016, 22:30:57 »
Ich irre, der Error tritt bei 1430 auf.

Wenn getElementsByTagName gehilighted wird, springt er anschließend in die Catch,

Entschuldige den Fehler. Wie muss ich dann weitersuchen?
Mal Screenshots vom Ablauf:
http://i.imgur.com/EeKxvpd.png
http://i.imgur.com/rFhGrRP.png (oben genannte Funktion soll ausgeführt werden, wenn ich das richtig sehe)
http://i.imgur.com/MTeZc51.png (in der Catch)
http://i.imgur.com/RW0Whcw.png (Inhalt von e)


Irgendwas dabei, was hilft?
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Ideas / Re: Galaxietool for Retro server
« Last post by eX0du5 on 14 June 2016, 20:26:36 »
The current toolbar version only works with the current version of OGame. It took me a lot of time to keep it up to date and it is not so easy to now have it also backward compatible for just one universe.
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Problems / Re: Could not determine report data!
« Last post by eX0du5 on 14 June 2016, 20:25:30 »
Wieder eine Ebene tiefer. In die Methode reingehen (F11) oder direkt in der gleichen Datei den Breakpoint setzen in der Methode die da steht und da wieder schauen.
In dem catch kannst du dir noch "e" anschauen. Das ist die Variable die dann noch Fehlerinformationen beinhaltet. Meistens ist es aber besser direkt die Stelle zu finden an der es knallt.
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Problems / Re: Could not determine report data!
« Last post by BernardCornfeld on 14 June 2016, 15:39:55 »
http://i.imgur.com/dH0TMWo.png

Also bis dahin scheint alles normal, und die 1480 wird ja wohl ausgeführt, wenn ich das richtige sehe, schreibt ja die variablen dahinter, sprint dann aber in die catch rein.


Hilft das oder erneut eine Ebene tiefer?
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